Tuesday, May 13, 2008

Mana Aku sebenarnya!!!


Sandarkan matlamat, renung dihadapan...letakkan satu nekad keyakinan..Perubahan dan perlaksanaan terperinci..


Usah fikirkan hati mahupun perasaan...Matlamat menuju Illahi dan membawa mereka seiring jalan nurani...Dilimpahi Rahmat dan kasih sayang dari Allah yang tidak pernah lelah mahupun jemu melayan kerenah hambaNya kerana padaNya terletak segala kelebihan.

Dia yg memiliki segala kesempurnaan bukan naqis

Ya Allah, di mana matlamat hambaMu,

Di mana jalan yang ingin aku tuju,

Lantaran hatiku yang sarat dengan dosa padaMu,

Bukan engkau tidak pernah memberi hidayah

Tetapi aku sendiri yang menutup pintu hidayah itu...


Ya Allah, betapa bodoh nya aku...ye!!! layak sekali aku digelar sedemikian rupa...bukan aku binatang, malah manusia ciptaan agung yang dianugerahkan aqal untuk aku berfikir....bertaubatlah dari dosa-dosa lalu...sucikan diri ini, sucikan qalbu yang kotor dengan najis-najis dosa..ingatlah Allah Itu Maha Pengampun Lagi Maha Menerima Taubat

No comments: